dinsdag 24 januari 2012

Vervolg thema ondergronds: Brief van Fabio

De mama van Fabio is heel ongerust en schreef volgende brief:

Dag Fabio,
Waar hang je nu tochg weer uit? Is alles goed met je?
Toen ik vanmorgenthuiskwam, was je er niet.
De buurvrouw zei dat ze jou in het park zag.
Wat deed je daar?
En waar ben je nu?
Ik begrijp er niets van!
Laat alsjeblieft snel iets van je horen.

Je bezorgde mama.


De leerlingen van het 3e leerjaar hebben vandaag een brief geschreven om mama een beetje gerust te stellen.
Dit zijn enkele brieven ...

dag mama
met mij gaat het goed.
ik ben ondergronds.
ik zoek martijn.
ik was in het park,dicht bij ons huis.
toen zag ik een kuil .
ik dacht dat martijn er in was gevallen.
toen ben ik er in gegaan .
eens ik daar was had ik het gevoel dat martijn daar ook was.
ik kom misschien binnen drie uur naar huis.
ik probeer  martijn  snel te vinden.

veel groetjes,
je kapoen, Fabio
(geschreven door Yousra Bellali)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten